Medium_mirovni_studiji_2016-17__1_

Vjera u vlastite snage

Rastali smo se od devetnaeste generacije studenata Mirovnih studija. Prisjetili smo se stoga godine u kojoj smo kroz 220 sati predavanja, radionica i treninga i još 20 sati praktičkog rada zajednički učili, promišljali i upogonili metode, mehanizme, taktike i vrijednosti koje stoje iza našeg rada na društvenoj promjeni. U godini u kojoj su postojali organizirani pokušaji koji su prijetili dodatno umanjiti teško izborenu razinu prava, zajednički smo raspravljale, marširale, gradile savezništva i prijateljstva. 

Medium_20_godina_nemira__logo_web

Mladi - Enigma za starije

Pozivamo vas na konferenciju Mladi - enigma za starije koje će se održati u četvrtak 13. srpnja 2017. u 10 sati u Vijećnici grada Pakraca,  u kompleksu kurije Janković. Konferencija je posvećena 20. godišnjici Centra za mirovne studije, najveće mirovne udruge u ovom dijelu Europe, iznikle u Pakracu, a održat će se u sklopu 5. Međunarodnog volonterskog radnog kampa.   

Medium_20_godina_nemira__logo_web

20 godina neMIRa!

Centar za mirovne studije ove godine obilježava 20 godina svog osnutka. Nastali smo iz različitih oblika izravne izgradnje mira u zapadnoj Slavoniji, kao što je Volonterski projekt Pakrac, gdje se 1996. godine prvi put i razgovaralo o osnivanju organizacije, a formalno smo osnovani 1997. godine. Od tada radimo na promicanju vrijednosti nenasilja, društvene pravde, poštivanja ljudskih prava, tolerancije i prihvaćanja različitosti kroz participativne metode mirovnog obrazovanja, istraživanja i javnog zagovaranja.  Hvala svima koji se ne mire s nepravdom, svima koji su na ovom putu zajedno s nama. Ovo je tek početak! #20GodinaNeMIRa  

Medium_hmb2_001-820x421

Obrazovanje nije VICan!?

Da je obrazovanje loš vic u ovoj zemlji, politička nam vlast opetovano dokazuje. Na jučerašnjem sastanku Povjerenstva za provedbu Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije, predsjednica Povjerenstva Dijana Vican nije smijenjena, unatoč tomu što je neovlašteno osiromašila Akcijski plan provedbe Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije  reducirajući ga za čak 66% mjera orijentiranih na marginalizirane i ranjive skupine poput romske djece i djece s teškoćama u razvoju.