Vodič i radni materijali za inkluziju i emancipaciju kroz umjetnost i kulturu

Large_migrarts_vodi_

Vodič i materijali namijenjeni su svima koji žele pripremati kulturno-umjetničke projekte koji ravnopravno uključuju osobe s migrantskim iskustvom: radnicima i radnicama u kulturi, zaposlenima i volonterima u organizacijama civilnog društva, organizacijama i institucijama koje se bave neformalnim obrazovanjem, osobama koje rade u institucijama za prihvat stranaca.

Javne politike prihvata i integracije još uvijek se fokusiraju se u prvom redu na smještaj, hranu, skrb i pristup zapošljavanju. Manje pozornosti posvećuje se kreativnoj dimenziji koja je neodvojiv dio naše ljudskosti. Umjetnički i kulturni projekti, kao i projekti neformalnog i informalnog učenja često dolaze iz organizacija u kulturi i organizacija civilnog društva, inicijativa pojedinih umjetnika, socijalnih radnica i/ili volontera. Upravo su njima namjenjeni ovi materijali uz pomoć kojih je moguće olakšati razvoj projekata i aktivnosti, kao i njihovu kvalitetu u konketsku ravnopravnosti i uključivosti. Uz ovaj vodič i materijale za edukaciju želimo i ponuditi pristup u kojem se poštuju kulturna prava, njeguje interkulturni dijalog, a sudionici osnažuju i emancipiraju od nametnutih uloga i identiteta.

U Vodiču možete pronaći:

  • sažeti tekst o europskim politikama za integraciju migranata
  • definicije i informacije o kulturnim pravima
  • primjere dobrih praksi uključivanja kroz aktivnosti u kulturi
  • preporuke za planiranje kulturnih i umjetničkih aktivnosti koje uključuju osobe s migrantskim iskustvom
  • smjernice za samoevaluaciju i praćenje projekata
  • dodatnu literaturu

U materijalima i pripremama za edukaciju donosimo 5 razvijenih jednodnevnih i dvodnevnih edukacija na sljedeće teme:

  1. Dobrodošlica: poštivanje kulturnih prava ososba s migrantskim iskustvom
  2. Kultura i umjetnost u nastavi jezika
  3. Razumijevanje interkulturalnosti u višekulturnoj grupi : Kulturne različitosti za pravedno društvo
  4. Neformalno i informalno učenje kao vektori osnaživanja.
  5. Planiranje inkluzivnog i emancipatornog kulturno-umjetničkog projekta

 

Vodič je rezultat kolektivnog procesa, nastao je u sklopu projekta MigrArts: uključivanje migranata kroz umjetnost i kulturu, u partnerstvu s la Ligue de l’enseignement (Francuska),  Arci (Italija), Centra za mirovne studije, (Hrvatska) i Institutom za razvoj zajednice (Sjeverna Makedonija). Financijski je podržan od strane EU kroz program Erasmus +.

 


Preporučite članak:

Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.